INTROIBO Abteikirche AD ALTARE DEI
next up previous Nächste Seite: Offertorium (Ps. 17, 3) Aufwärts: SAMSTAG NACH DEM VIERTEN Vorherige Seite: Graduale (Ps. 9, 14


Evangelium (Jo. 8, 12-20)

Sequentia sancti Evangelii secundum Joannem. In illo tempore: Locutus est Jesus turbis Judæorum, dicens: Ego sum lux mundi: qui sequitur me, non ambulat in tenebris, sed habebit lumen vitæ. Dixerunt ergo ei pharisæi: Tu de te ipso testimonium perhibes: testimonium tuum non est verum. Repondit Jesus et dixit eis: Et si ego testimonium perhibeo de meipso, verum est testimonium meum: quia scio, unde veni et quo vado: vos autem nescitis, unde venio aut quo vado. Vos secundum carnem judicatis: ego non judico quemquam: et si judico ego, judicium meum verum est, quia solus non sum: sed ego et, qui misit me, Pater. Et in lege vestra scriptum est, quia duorum hominum testimonium verum est. Ego sum, qui testimonium verum est. Ego sum, qui testimonium perhibeo de meipso: et testimonium perhibet de me, qui misit me, Pater. Dicebant ergo ei: Ubi est Pater tuus? Respondit Jesus: Neque me scitis neque Patrem meum: si me sciretis, forsitan et Patrem meum sciretis. Hæc verba locutus est Jesus in gazophylacio, docens in templo: et nemo apprehendit eum, quia necdum venerat hora ejus.

In jener Zeit sprach Jesus zu den Scharen der Juden: «Ich bin das Licht der Welt; wer Mir nachfolgt, wandelt nicht in Finsternis, sondern wird das Licht des Lebens haben.» Da sprachen die Pharisäer zu Ihm: «Du gibst Zeugnis von Dir selbst; Dein Zeugnis ist nicht wahr.» Jesus antwortete ihnen: «Auch wenn Ich von Mir selbst Zeugnis gebe, ist Mein Zeugnis wahr; denn Ich weiß, woher Ich gekommen bin und wohin Ich gehe. Ihr aber wißt nicht, woher Ich komme oder wohin Ich gehe. Ihr urteilt nach dem Fleische. Ich urteile über niemand, und wenn Ich ein Urteil fälle, so ist es richtig; denn Ich bin nicht allein, sondern mit Mir ist der Vater, der Mich gesandt hat. In eurem Gesetze steht geschrieben, daß das Zeugnis zweier Menschen wahr ist. Nun gebe Ich Zeugnis von Mir, und von Mir gibt Zeugnis der Vater, der Mich gesandt hat.» Da sprachen sie zu Ihm: «Wo ist Dein Vater?» Jesus antwortete: «Ihr kennt weder Mich noch Meinen Vater. Würdet ihr Mich kennen, dann würdet ihr wohl auch Meinen Vater kennen.» Diese Worte redete Jesus beim Opferkasten, als Er im Tempel lehrte. Und niemand ergriff Ihn; denn Seine Stunde war noch nicht gekommen.



Abtei Mariawald
zum Anfang der Seite